Našou výzvou bolo vytvoriť imidž "mladej, inovatívnej spoločnosti, ktorá pôsobí ako start-up medzi stavbárskymi firmami a nehanbí sa za svoje kresťanské hodnoty”. Webové sídlo sa má ďalej prispôsobovať na tablet, aby sa spoločnosť odprezentovala na osobnom stretnutí pomocou tabletu, nie katalógu.
Ako sme postupovali?
Pre klienta sme vytvorili grafickú mantru spoločnosti - dizajn manuál. Navrhli sme používanie loga, zadefinovali sme typografiu spoločnosti, farieb, grafických elementov, vizuálu dokumentov, online identity, identity na oblečení, vozidlách a stavebných plochách.
Ako sme klientovi pomohli naším riešením?
Výsledkom našich prác je 38 stranová príručka, ktorá odporúča spoločnosti používať zadefinované elementy pre vizuálne odlíšenie sa od konkurencie. Či už v online prostredí alebo printovom. V online prostredí je výsledkom našej práce webové sídlo, ktoré prezentuje aktuálne referencie spoločnosti, novinky partnerov a vozový park. Vďaka nášmu riešeniu sa spoločnosť Bauska vizuálne odlišuje od konkurencie a ponúka pohľad na svoju inovatívnosť ako v stavebnej činnosti, tak aj navonok pre potencionálnych klientov, prostredníctvom svojho moderného webového sídla.