Pred začiatkom spolupráce klient využíval zastaralé riešenie webovej aplikácie. To malo
neprehľadný dizajn, ktorý odrádzal potenciálnych zákazníkov. Klientska zóna poskytovala len
niekoľko základných funkcií, pričom pri jej používaní sa často objavovali rozličné chyby.
Našou úlohou bolo prerobiť web vrátane klientskej zóny, aby vyhovoval najnovším
štandardom a zlepšoval efektivitu podnikania spoločnosti Plusim.
Ako sme postupovali?
V prvom kroku sme si vypočuli predstavy klienta a vykonali sme internú hĺbkovú analýzu
existujúcej webovej aplikácie. Na základe požiadaviek sme navrhli usporiadanie jednotlivých
prvkov klientskej zóny na mieru. Tie sme ďalej vylepšovali a testovali z hľadiska UX a UI,
aby bolo používanie všetkých funkcií intuitívne pre zákazníkov. Zabezpečili sme tvorbu
moderného dizajnu, ktorý je v súlade s brandovou identitou značky Plusim. Procesy sme
vyladili tak, aby bežali hladko, rýchlo a spoľahlivo, aj pri vysokej záťaži webu.
Ako sme klientovi pomohli naším riešením?
Moderná klientska zóna prináša benefity nielen pre zákazníkov spoločnosti Plusim, ale aj pre
vedenie a zamestnancov.
Výhody pre Plusim: získavanie pravidelných reportov o nových objednávkach,
odbremenenie od prácneho vybavovania e-mailov a telefonátov, zlepšenie efektivity práce,
úspora času a financií, fungovanie 24 hodín denne, 7 dní v týždni, aj keď zamestnanci spia,
podpora lojálnosti klientov.
Výhody pre zákazníkov: prehľad o všetkých objednávkach na jednom mieste, možnosť
vykonať objednávku kedykoľvek, aj v noci alebo cez sviatky, jednoduché zadanie objednávky
na všetky druhy služieb (sťahovanie domácnosti alebo firmy, preprava, doprava ťažkých
bremien, skladovanie), možnosť uložiť si firemné údaje pre rýchlejšie zadávanie nových
objednávok, praktické kopírovanie objednávok.