Screen
Screen
Screen
Screen
Screen
Screen

Čo sa nám podarilo

Rok

2022

Výsledok našej práce

www.ihlove.sk

RealizovanéŠípka vpravo

  • + softvér na evidenciu objednávok
  • + prehľadnú kategorizáciu objednávok
  • + moderný responzívny dizajn
Výzva

Naša výzvaŠípka vpravo

Ihlove je krajčírstvo v Bratislave, ktorého majiteľka chce otvoriť franšízu s pobočkami v ďalších slovenských i zahraničných mestách. Pre tým, ako začala spoluprácu s nami, využívala zastaralý systém evidencie objednávok. Každý klient dostal paragón s číslom svojej objednávky a paragóny boli používané aj pri spracúvaní objednávok v krajčírstve. Táto metóda však nebola spoľahlivá – častokrát sa stávalo, že objednávka sa jednoducho stratila, majiteľka nemala prehľad o jej stave, dochádzalo k stresujúcim situáciám a hrozilo, že kvôli neporiadku v interných procesoch budú zákazníci nespokojní. Našou úlohou bolo vytvoriť moderný a prehľadný softvér, ktorý umožní jednoducho evidovať všetky objednávky a spraví poriadok v procesoch.

Proces

Ako sme postupovali?Šípka vpravo

Navrhli sme prehľadnú štruktúru softvéru, ktorý sme umiestnili na cloud. Jednotlivé krajčírky tak do neho majú prístup odkiaľkoľvek, objednávky môžu pridávať a upravovať aj bez toho, aby boli pri pracovnom počítači. Systém je responzívny, takže sa dá používať aj na mobilných zariadeniach. Vytvorili sme formulár na zadávanie nových objednávok, do ktorého krajčírka uvedie orientačný čas práce, cenu, vlastnú poznámku, kontakt na klienta (telefónne číslo alebo e-mail) a informáciu, kto bude pracovať na danej objednávke. Systém automaticky čísluje objednávky, čím zlepšuje prehľad. Vytvorili sme 5 kategórií - prijaté, pripravené, hotové, v dielni rozpracované a v dielni dokončené, do ktorých krajčírky pridávajú konkrétne objednávky podľa ich aktuálneho stavu. Vďaka tomuto prehľadnému členeniu sa nikdy nestane, že nejaká objednávka sa stratí. Súčasťou softvéru je kompletná história objednávok s dátumom, časom, menom klienta, telefónnym číslom, e-mailom, cenou a poznámkou. V histórii konkrétnej objednávky sa evidujú aj všetky zmeny.

Zápisník

Ako sme klientovi pomohli naším riešením?Šípka vpravo

Majiteľka krajčírstva má vďaka nášmu softvéru pokoj na duši. Kedykoľvek si môže otvoriť softvér a pozrieť sa, koľko nových objednávok pribudlo, v akom stave sa nachádzajú, kto na nich pracuje a podobne. Má tak dokonalý prehľad o všetkých dôležitých údajoch a nemusí jednotlivé krajčírky kontaktovať telefonicky, aby od nich získala informácie. Tým významne šetrí čas. Do softvéru sme implementovali okno, do ktorého môžu krajčírky napísať spätnú väzbu a jedným klikom ju odošlú našim vývojárom. Priebežne tak dokážeme upravovať a vylepšovať funkcionalitu. V histórii objednávok sa evidujú všetky vykonané zmeny. Keď používateľ myšou ukáže na položku v zozname zmien, v objednávke sa červenou farbou zvýraznia veci, ktoré boli upravené. Táto funkcia významne zlepšuje prehľad. Vďaka evidencii e-mailov klientov si môže majiteľka budovať databázu na rozosielanie newsletterov a výhodných ponúk. V budúcnosti sa dá systém rozšíriť aj o plánovanie práce na objednávkach a pridávanie priority. Vytvoriť vieme taktiež mobilnú aplikáciu, ktorá ešte viac uľahčí evidenciu objednávok.

Katarína Kobušová

IHLOVE

Naše výsledné spracovanie
Šípka vpravo

Mac
Handshake

Máte záujem o podobný projekt?

Následujúci
Šípka vpravo

projekt
Plusim

Komplexne sme prepracovali UI a UX webu a zakomponovali hodnoty spoločnosti do grafiky projektu.