6 dôvodov prečo by mala mať vaša firma KLIENTSKU ZÓNU

Klientske zóny patria k jedným z najväčších pomocníkov mnohých firiem v súčasnosti. Obzvlášť v dnešnej dobe digitalizácie, po pandémii koronavírusu, kedy ľudia začali oveľa viac využívať práve online služby.

Klientske zóny sú zabezpečené webové stránky, ktoré poskytujú vašim zákazníkom jediné prístupové miesto k informáciám, ako sú faktúry, objednávky, informácie o zákazníkovi, online platby a množstvo ďalších. Sú k dispozícii 24/7, 365 dní v roku a sú dostupné na rôznych zariadeniach, ako je počítač, smartfón alebo tablet. Taktiež poskytujú množstvo výhod, či už pre vás ako spoločnosť, ako aj pre vašich zákazníkov.

,,Keď investujete do svojich zákazníkov, je väčšia pravdepodobnosť, že investujú do vás tým, že nakúpia viac a neprejdú ku konkurencii.”

  1. Lojálnejší zákazníci – väčšina spoločností si myslí, že prilákanie nových zákazníkov je najdôležitejšia vec pre ich biznis. Avšak, v skutočnosti má oveľa väčší vplyv pre vaše podnikanie udržanie si súčasných zákazníkov. Vďaka klientskej zóne vaši zákazníci ušetria čas pri vyplňovaní objednávok, hľadaní faktúr, prezerania si transakcií a množstvo ďalšieho. Všetky tieto funkcie prispievajú k cieľu poskytnúť svojim zákazníkom čo najlepšie skúsenosti. Keď investujete do svojich zákazníkov, je väčšia pravdepodobnosť, že investujú do vás tým, že nakúpia viac a neprejdú ku konkurencii.
  2. Uľahčuje prácu vašich zamestnancov – Vaši zamestnanci nestíhajú odpovedať na hovory a emaily ? Majú veľa práce so spracovaním objednávok? Uľahčite im prácu a ich čas, ktorý by strávili hovormi a vybavovaním emailov a presmerujte ich tam, kde to skutočne treba. Týmto ušetríte peniaze, lebo zamestnancov nebude treba platiť za zbytočne strávený čas vybavovaním vecí, ktoré za nich urobí klientska zóna. Dokonca, možno budete potrebovať menej zamestnancov ako doteraz.

Rýchlo, pohodlne a bezpečne – všetci sú spokojní.

  1. Pomáha vám optimalizovať platobné procesy – Je možné a veľmi užitočné zjednotiť platobné systémy do vašej klientskej zóny. To znamená, že klienti môžu platiť kliknutím na tlačidlo bez opustenia webovej stránky, pričom majú istotu zabezpečenia. Ďalším bonusom pre obe strany je, že história automaticky zaznamená všetky platby a v prípade potreby môžete poskytnúť faktúry. Rýchlo, pohodlne a bezpečne – všetci sú spokojní.
  2. Lepšie používateľské prostredie pre klienta – Klientom môžu byť poskytnuté konkrétne nastavenia a prispôsobenia, ktoré môžu zlepšiť ich dojem z vášho webu. To vytvára pre klienta pocit výnimočnosti a zlepšuje skúsenosti klienta s vašou firmou.
  3. Klientska zóna posilňuje vzťah klienta k danej spoločnosti – Klient má zabezpečený individuálny prístup povolený heslom k časti vášho webu. Toto povzbudzuje klientov, aby často navštevovali vašu stránku a sa s vami viac spojili. Čím viac niekto vidí značku vašej firmy, tým viac sa k nej viaže, síce je to nevedomky, ale je to veľmi silné. Vaša klientska zóna poskytuje zvýšenie angažovanosti a posilnenia vášho vzťahu medzi klientom a značkou.
  4. Znižuje riziko straty informácií a dokumentov – Jednou z najväčších výhod klientskej zóny je schopnosť sledovať všetko, čo sa vašim klientom deje. Všetky potrebné dáta sú uložené na jednom mieste. Môžete mať aj vnútorné vyhľadávanie, ktoré vám umožní nájsť konkrétnu konverzáciu, súbor, dokument, obrázok so zadaním niekoľkých kľúčových slov alebo dátumov.

Záver

V súčasnosti by mala byť prioritou každej spoločnosti spokojnosť zákazníka. Túto spokojnosť dosiahnete práve klientskou zónou od firmy OBS. Vytvoríme vám klientsku zónu podľa vašich potrieb, s jednoduchým prístupom a jasným prehľadom pre vás a vašich zákazníkov. Vďaka tomu získate vyššie tržby, ušetríte čas vám, vašim zamestnancom a aj vašim klientom, získate lojálnejších zákazníkov a množstvo ďalších benefitov. Preto neváhajte a požiadajte o bezplatnú konzultáciu u nás.

Zdroje:

https://www.selecthub.com/customer-relationship-management/7-advantages-of-crm-software/
https://kitchen.co/blog/how-using-a-client-area-can-make-your-life-easier/

Ozvite sa a zistite viac!

Handshake

Ak Vás článok zaujal a mali
By ste záujem o niektorú
službu, napíšte nám