8 spôsobov, ako môžete využiť naše služby vo svoj prospech
Premýšľali ste niekedy nad tým, že by ste povýšili svoje podnikanie o niekoľko úrovní a zvýšili svoje príjmy? Spôsobov, ako na to, nájdete na internete veľké množstvo. Len málo z nich je však skutočne účinných. Ak chcete staviť na istotu, máme pre vás tie najlepšie riešenia, ktoré ušetria čas, znížia náklady a zjednodušia celú prácu.
Namiesto dlhých rečí vám ich veľmi radi priblížime prostredníctvom niekoľkých príkladov z praxe.
Konfigurátor produktov pre jednoduchšie nakupovanie
Výber produktov na internetových obchodoch nie je tak ľahký, ako nakupovanie v kamenných predajniach. Práve preto je dôležité celý proces zákazníkovi uľahčiť a urýchliť. A to najmä v tých prípadoch, keď je v ponuke niekoľko rôznych variantov toho istého výrobku.
Otázka tak znie, ako to urobiť? Čo poskytnúť zákazníkovi, ktorý si prezerá nekonečné množstvo produktov?
Jednou z najpraktickejších možností, je konfigurátor. Ten funguje jednoducho. Na jednej stránke si môže nakupujúci pozrieť viacero možností farieb či materiálu. Nakupovanie ho neprestane po zdĺhavom hľadaní baviť a dostane sa až k odoslaniu a zaplateniu objednávky.
Ak by ste si ho nevedeli predstaviť, môžete sa pozrieť na jeden z našich projektov – konfigurátor víriviek.
Plus, netreba zabúdať ani na to, že konfigurátor sa dá prispôsobiť na akýkoľvek produkt. Nielen na vírivky. Ak chcete, aby zákazníci nakupovali a neodchádzali s prázdnym košíkom, nemal by chýbať ani vo vašom e-shope.
Kalkulačka na mieru
Aj vy ste niekedy premýšľali, že by ste na svoj web pridali kalkulačku? A je úplne jedno, či ide o klasický nástroj, ktorý vám pomôže vypočítať jednoduchý príklad, alebo pôjde o niečo konkrétnejšie, ako mzda či BMI.
Kalkulačky sú praktické a vedia na web pritiahnuť nových návštevníkov. A noví návštevníci znamenajú potenciálnych zákazníkov, ktorí u vás môžu niečo nakúpiť.
Kalkulačky nám nerobia žiaden problém, čo môžete vidieť aj na ďalšom príklade – mzdovej kalkulačke. Tá zožala veľký úspech a zvýšila návštevnosť webu o krásnych 20 %. To v praxi znamená zvýšený počet objednávok a nakoniec aj vyšší príjem.
Klientská zóna
Klientské zóny patria k jedným z najväčších pomocníkov mnohých firiem. Klientom zjednodušujú prácu a šetria čas. Stačí sa do nich zaregistrovať, údaje vyplniť len raz a následne ich používať. Nie je potrebné, aby sa jednotlivé informácie zadávali opakovane, pri každej objednávke.
Takýto spôsob fungovania šetrí čas a zvyšuje lojalitu zákazníkov. Vy im poskytnete presne to, čo potrebujú, a oni neprejdú ku konkurencií.
Ku koncu ste tak pomohli nielen klientom, ale aj sami sebe.
Administračné prostredie
Spravovanie webstránok dnes nie je určené len odborníkom a špecialistom. Robiť to môžete aj vy sami. Stačí len, aby ste mali vhodné administračné prostredie. To vám pomôže urýchliť prácu a ušetriť financie za ďalšiu osobu, ktorá by inak webstránku spravovala.
Administračné prostredie sa využíva na tvorbu a úpravu obsahu webstránky. Dokážete v rámci neho napríklad upravovať texty, popisy alebo články v magazíne či blogu. Má množstvo funkcií a môžete si ho nechať upraviť presne podľa svojich požiadaviek.
Napríklad, jedna z webstránok, pre ktorú sme administračné prostredie robili, mala aj špeciálny dopytový formulár. Ten je prepojený s obchodným registrom, vďaka čomu sa vypĺňanie dôležitých informácií zjednodušilo a urýchlilo. Nič sa tak nemusí vypĺňať ručne.
Systém na zvýšenie predaja
Online systémy sú skvelým spôsobom, ako zvýšiť predaj a tým pádom aj zisk. Dokážu totižto zákazníkovi poskytnúť presne to, čo potrebuje. A ani o tom sám nevie. Ako je to možné?
Jedným z našich systémov bola špeciálna aplikácia navrhnutá pre hotel. V praxi by to vyzeralo tak, že v každej izbe si nájde hosť tablet, kde je aplikácia už nainštalovaná. Prostredníctvom nej by si mohol objednávať hotelové služby.
Cieľom aplikácie bolo zvýšiť tržby hotela tým, že ľudia využijú komfortnú službu objednávania prostredníctvom tabletu. Jednoduché a rýchle. Presne to, čo zákazníci chcú a potrebujú.
Systémy na šetrenie času a financií
Kto by nechcel ušetriť niekoľko tisíc eur ročne? Ak premýšľate, ako na to, jednou možnosťou sú naše online systémy. A ako dokážu šetriť čas? Veľmi jednoducho.
Prednedávnom sme navrhli biznis systém na zapisovanie informácií rovno do tabletu. Namiesto toho, aby sa všetky detaily vypisovali ručne na papiere, sa rovno evidovali do systému.
Takýmto spôsobom dokážete ušetriť čas a náklady na ďalšieho zamestnanca. A ak by jeho plat bol minimálne 1 000 €, ročne by vám zostalo 12 000 €.
Pravidelné reporty
Na zlepšenie predaja je potrebné vedieť, ako sa vašej firme darí. Zistiť to viete prostredníctvom pravidelných reportov. Tie obsahujú informácie, ako napríklad:
- aká veková kategória navštevuje váš web najviac
- z akého zariadenia prichádzajú ľudia na web
- počet návštevníkov za určité obdobie
- zdroj návštevnosti
Podľa takýchto reportov sa vám bude omnoho ľahšie rozhodovať, aké zmeny by ste mali urobiť najbližšie, čo osloví ľudí a čo vám v konečnom výsledku pomôže zarobiť peniaze.
Aukcie
Ďalšou z možností sú aukcie. V praxi išlo o návrh aplikácie s dopytom po určitých službách. Táto aplikácia mala spájať ľudí so záujmom o určité služby a tých, ktorí ich poskytujú. Najlacnejšia alebo najrýchlejšia ponuka následne vyhrala.
Online systémy pre uľahčenie práce
Online systémy vieme upraviť presne podľa vašich požiadaviek. Môže ísť o administračné prostredie, aplikácie či systémy na šetrenie financií. Nechajte si poradiť od odborníkov, ušetrite čas a zvýšte svoje príjmy.