Zbavte sa papierov a zbytočného preposielania Excelov!
Ako človek, ktorý vyrastal v spoločnostiach SONY, IBM a DHL som prichádzal do kontaktu s Excelovskými tabuľkami každý deň.
Vždy bolo potrebné niekde niečo doplniť, dopočítať, poprípade naVLOOKUPovať. Sem-tam bolo nutné vytvoriť celkom novú tabuľku, nové vzorce, pridať podmienené formátovanie, grafy, kontingenčné tabuľky, či makro (VBA) programovanie.
Tieto reporty/výkazy, tabuľky, elektronické dokumenty, podklady, volajme ich už ako chceme, sa po spracovaní vždy posielali ďalej. Či to už bolo ďalšiemu kolegovi, druhému oddeleniu, zákazníkovi poprípade priamo vedeniu spoločnosti. Vedenie tieto reporty využívalo informačne a vychádzalo z nich pri rozhodovaní o budúcom smerovaní firmy.
Raz som bol v obchodnej spoločnosti, ktorá prevádzkuje tri e-shopy s nábytkom. Do 12:00 vytlačí prvý človek všetky objednávky a dá ich na stôl kolegovi, ktorý ich prepíše do účtovného systému a vyplní potrebnú Excelovskú tabuľku. Ten ich následne posunie ďalej zamestnancovi, ktorý naplánuje trasy rozvozov a zaznačí ich taktiež do Excelovskej tabuľky, ktorá ide nakoniec majiteľovi.
Čerešničkou na torte je fakt, že na konci tohto zdĺhavého a neefektívneho procesu tieto objednávky (papiere!) vezme (fyzicky!) majiteľ (!) autom do 2km vzdialeného skladu (každý pracovný deň!), kde ich odovzdá skladníkom, ktorí začnú (poobede!) vyskladňovať tovar na rozvoz.
Pre nás v OBSku je to nonsens (asi preto, lebo od malička všetko optimalizujeme a automatizujeme!).
Čo tak použiť jeden systém, kde budú „pritekať“ potrebné informácie zo všetkých troch e-shopov a tie sa následne automaticky prepošlú do účtovného softvéru? Ušetrilo by vám to pracovný čas?
Čo ak by ste tie isté dáta poslali naraz aj do programu na tvorbu trás pre rozvozy, kde by sa automaticky naplánovali tie najoptimálnejšie trasy?
A čo, ak by ste zabezpečili chalanom (a babám :-)) do skladu tablet, ktorý by im od prvej objednávky (nie poobede!) ukazoval, aké predmety majú byť vyskladnené?
No a čo majiteľ?
Nemusel by už nikam cestovať s objednávkami… Nemusel by čakať na Excelovské tabuľky… Cez mobil a v reálnom čase by videl ako sa jeho firma má a ako sa jej darí. Takisto by si vedel nastaviť denné, týždenné aj ad hoc notifikácie so sumarizáciou objednávok.
Ušetrila by tak vaša spoločnosť denne kopec hodín, ktoré dokáže efektívnejšie využiť a zbavila by sa nezmyselných „papierovačiek“ a „Excelov“?
Vy viete ako najlepšie využiť svojich ľudí a my vieme ako pre nich získať čas.
Ak sa potrebujete zbaviť papierovania a Excelovských tabuliek, tak sme pre vás tá správna voľba.
Ozvite sa nám so svojimi požiadavkami a my vám navrhneme najlepšie možné riešenie pre váš špecifický problém.