Web stránka – Prečo ju potrebuje každá spoločnosť?

Web stránka – Prečo ju potrebuje každá spoločnosť?

Myslíte si, že vaša spoločnosť web stránku nepotrebuje? Mýlite sa. V tomto článku sa dozviete, prečo aj spoločnosť, ako je tá vaša, potrebuje web stránku.

Web stránka je neuveriteľným pomocníkom väčšiny spoločností v dnešnej dobe. Prítomnosť v online priestore pre množstvo spoločností, bez ohľadu na odvetvie, v ktorom podnikajú, prináša množstvo výhod.

Smutné však je, že niektoré spoločnosti doteraz nevedia, že vstupnou bránou pre zákazníka ku každej spoločnosti, je práve web stránka.

Skúste sa na chvíľu predstaviť, že si chcete kúpiť dom alebo byt. Čo prvé urobíte? Každý z vás si určite vyberie z vrecka telefón a napíše do Google výraz „domy na predaj“. Otázka pre tých z vás, ktorí chcú ísť hneď na to, a zavoláte radšej realitnej maklérke, tak ako jej zavoláte? Odkiaľ máte jej telefónne číslo?  No isto ste si zas vytiahli váš telefón a napísali ste si do Google: „realitná maklérka v okolí“, a z prvej web stránky ste si odpísali jej telefónne číslo. (Zas sa dostávame k bodu, že väčšina klientov nakupuje v dnešnej dobe z mobilného zariadenia ????) Stále si myslíte, že vaša spoločnosť web stránku nepotrebuje?

Ak áno, tak v tomto článku si povieme, prečo je dnešnej dobe potrebné mať webovú stránku a ako vie ovplyvniť úspech vašej spoločnosti.

Dôveryhodnosť

Jedným z najhlavnejších dôvodov, prečo potrebujete web stránku pre vašu firmu, je práve dôveryhodnosť vašej spoločnosti.

Uveďme si príklad. Predstavte si, že ste si našli večer chvíľu čas na sociálne siete. Pozeráte, ako vaši kamaráti skočili na dovolenku k moru, alebo ako sa váš kamarát z výšky stal otcom. Medzi týmito príspevkami vám vyskočí reklama na značkovú mikinu, ktorá je v super zľave. Poviete si: ,, No, nekúp to.“ A už vyťahujete debetnú kartu z peňaženky.

Kliknete na reklamu a ešte predtým, ako si ju kúpite, tak vám zíde na um, že by sa vám k tej mikine zišli aj nejaké tepláky. Tepláky si chcete kúpiť z toho istého obchodu. Po chvíli hľadania zistíte, že daný obchod žiadnu webovú stránku nemá.

Kúpite si mikinu od spoločnosti, ktorá svoje produkty predáva len cez sociálne siete? Vyzerá táto spoločnosť dôveryhodne? Alebo si kúpite radšej tú istú mikinu, síce o niečo drahšiu, ale od dôveryhodnej spoločnosti, o ktorej viete všetky potrebné informácie z ich web stránky?

Ak vaša spoločnosť nemá webovú stránku, zákazníci tak môžu spochybňovať vašu legitimitu a radšej nakúpia u konkurencie, ktorá vďaka web stránke vyzerá dôveryhodnejšie.

Mať webovú stránku je taktiež skvelou príležitosťou urobiť prvý dojem a vyniknúť medzi konkurenciou.

Značka

Ako predstaviť vašu značku potencionálnym zákazníkom, ktorí o vás nič nevedia? Letáky? Billboardy? Reklama v časopisoch? 

Žijeme v 21. storočí, ktoré nám poskytuje omnoho lepšie možnosti, ako povedať potencionálnym zákazníkom o vašej značke, o vašich kvalitách a službách. Nevraviac o tom, že vďaka web stránke môžeme oslovovať potencionálnych zákazníkov nielen z nášho okolia, ale aj zo zahraničia.

Bez webovej stránky je pre zákazníkov nesmierne ťažké a náročné nájsť si o vás kvalitné a spoľahlivé informácie.

Z notebooku ide magnet, ktorí priťahuje zákazníkov

Potencionálni zákazníci

Ak vás zákazníci objavia online, začnú sa o vás a vaše produkty zaujímať, a keď budú chcieť vedieť viac, tak vďaka kontaktným údajom na web stránke vás kontaktujú.

Týmto získavate skvelú príležitosť zvýšiť váš predaj. 

Organická návštevnosť

Ak je vaša stránka optimalizovaná pre SEO, je vysoká šanca, že vaša web stránka sa bude zobrazovať vo vyhľadávaní Google, čo vám prinesie ďalších potencionálnych zákazníkov. 

Úspora času a zákaznícky servis

Ak patríte do skupiny spoločností, ktorým zákazníci nonstop volajú, a vaši zamestnanci kvôli týmto hovorom nič nestíhajú a nemajú nervy denne odpovedať 100x na tú istú otázku, tak web stránka je pre vás tým najlepším riešením. 

Zákazníci sa všetko potrebné dozvedia na vašej web stránke, čo ušetrí čas a nervy vašich zamestnancov, ktorí svoj voľný čas budú môcť využiť na niečo iné, a tak ušetríte množstvo peňazí na ich výplatách.

Žena stojí pri tabuli a kreslí na ňu grafy

Aktualizácie a oznámenia 

Keďže vaša web stránka je prístupná zákazníkom 24/7, je nesmierne ľahké informovať vašich zákazníkov o rôznych novinkách, aktualizáciách a oznámeniach. 

Ak bude pobočka vašej spoločnosti jeden deň zatvorená, už to nebudete musieť hlásiť v rozhlase, ale úplne postačí, ak na vašu web stránku pridáte oznámenie, že dnes bude pobočka zatvorená z technických príčin.  

Web stránka je skvelý nástroj pre vašu spoločnosť. Prináša vám množstvo benefitov, bez ktorých sa v dnešnej dobe nezaobídete. 

Je však dôležité podotknúť, že web stránka tiež niečo stojí, a ak chcete premeniť potenciálnych zákazníkov na platiacich zákazníkov, tak je potrebné zainvestovať. 

Naša spoločnosť využíva tie najnovšie technológie, vďaka ktorým sa vaša web stránka načíta do 1 sekundy, skráti čas dodania webstránky a zníži jej cenu minimálne o polovicu. Používame technológie, ktoré vám prinesú viac za menej peňazí. Ak by ste mali záujem aj vy o web stránku, kontaktujte nás.

A nezabúdajte, ten, kto dnes nie je online, ten, ako keby ani nebol.

Vaše OBS.

Zdroje: 

Why Every Business Needs A Website (forbes.com)

 

Handshake

Ak Vás článok zaujal a mali
By ste záujem o niektorú
službu, napíšte nám

Prekonzultujte to s nami zadarmo