Najnovšie články
Čo získa firma vytvorením B2B eshopu na mieru?
Ste na obchodníckej, vedúcej pozícii alebo vlastníte spoločnosť, ktorá dodáva viacerým svojím odberateľom? Tento článok je presne pre Vás.
Má B2B portál budúcnosť v nasledujúcich 5-10 rokov?
Čo prinesie strednodobá a najbližšia budúcnosť?
Ako môže B2B portál zlepšiť efektívnosť a konkurencieschopnosť
Potrebujete efektívnejšie IT riešenie? B2B portál môže byť odpoveď. Prečo? Priblížime v článku.
Ako môže B2B portál zvýšiť predaj a posilniť vzťahy so zákazníkmi
B2B portály menia hru v obchode. 74% B2B kupujúcich preferuje jednoduchšie weby a 93% sa obracia na online nákupy. Budúcnosť je digitálna. Nezameškajte ju!
Optimalizácia vášho podnikania s B2B portálom: Príručka pre podnikateľa
B2B portál môže byť tajným kľúčom k rastu podnikania. Zvýšte účinnosť, získajte lepší prehľad o zákazníkoch a staňte sa konkurencieschopnejšími.
Čo obnáša vybudovanie B2B eshopu na mieru?
Vytvorenie B2B eshopu na mieru je komplexný proces, ktorý si vyžaduje dôkladné plánovanie. Prečítajte si viac o tejto téme..
Aké sú názory zákazníkov na B2B portály a Klientské zóny?
Najčastejšie názory zákazníkov využívajúce B2B portály a zákaznícke zóny. Prečítajte si viac v našom článku.
Aký je rozdiel medzi zákazníckou zónou a B2B portálom?
Poznáte rozdiel medzi B2B portálom a Zákazníckou zónou?
Koľko stojí vytvorenie zákazníckej zóny alebo B2B portálu na mieru?
Náklady na vytvorenie zákazníckej zóny alebo B2B portálu na mieru sa môžu výrazne líšiť v závislosti na rôznych faktoroch..
Osloboďte zákazníkov od zbytočných papierov: B2B zóna na vydávanie dokumentov
Chcete ušetriť čas svojich ľudí a odbremeniť ich od zbytočných “papierovačiek”? Čo tak zdigitalizovať činnosti pomocou B2B zóny? Čitajte viac..
Klientský portál: Zosilnite vašu logistickú spoločnosť a uľahčite zákazníkom ich expedíciu
Zosilnite značku vašej logistickej spoločnosti pomocou Klientského portálu. Zistite viac v článku.
Zlepšite zákaznícky servis s využitím zákazníckej zóny a automatizujte oznamy pomocou emailu alebo SMS
Radi by ste dostali svoju značku do zákazníkovho emailu? Skúste to pomocou SMS, emailu alebo inej notifikácie a prečítajte si viac..
B2B Portál – Zákaznícka Zóna: Revolúcia v obchodnom svete
Pracujete v obchode? Ste zodpovedný za tržby? Prečítajte si ako môžete benefitovať z B2B zóny
Na čom firma ušetrí ak si zriadi zákaznícku zónu?
Použitie zákazníckej zóny môže firmám priniesť niekoľko výhod a úspor v dlhodobom horizonte. Pozrime sa na niektoré spôsoby, ako vie firma ušetriť.
Ako vie využiť zákaznícku zónu manažment spoločnosti?
Prečo by mal manažment zvážiť použitie zákazníckej zóny? Zistite jej prínosy pre manažment.
Ako dokáže zákaznícka zóna zautomatizovať zákaznícku podporu?
Ako vie pomôcť Zákaznícka zóna zautomatizovať zákaznícku podporu? Zistite bližšie jej využitie.
Aké operácie vie zautomatizovať zákaznícka zóna?
Zákaznícka zóna môže poskytnúť rôzne možnosti automatizácie, ktoré zlepšia užívateľskú skúsenosť a zefektívnia procesy. Prinášame vám niekoľko príkladov.
Kedy nepoužívať Zákaznícku zónu?
Kedy nie je potrebné pre Vašu spoločnosť zriadiť Zákaznícku alebo takzvanú B2B zónu sa dočítate v tomto článku.
Nechcete prichádzať o klientov? Používajte zákaznícku zónu!
Zákaznícka zóna pomôže významne ušetriť čas vašim obchodníkom a maloobchodným predajcom. Zvyšuje tržby a zjednodušuje procesy. Pýtate sa, ako?
5 dôvodov, prečo aj váš biznis potrebuje zákaznícku zónu
Chceli by ste zjednodušiť svoje firemné procesy, podporiť lojalitu zákazníkov, ušetriť čas a financie? Zákaznícka zóna bude pre vás skvelým riešením!
Aké podoby môže mať zákaznícka zóna? Spoznajte 3 základné druhy a ich benefity
Ktorá podoba zákazníckej zóny bude najvýhodnejšia pre vaše podnikanie? Prinášame vám prehľad 3 základných druhov.
Oplatí sa vám zákaznícka zóna? Položte si tieto otázky
Na základe nasledujúcich jednoduchých otázok zistíte, či sa vám oplatí zainvestovať do vývoja zákazníckej zóny pre vašich zákazníkov alebo obchodných partnerov.
Prečo by ste aj vy mali zákazníkom ponúkať klientsku zónu? Tieto benefity musíte poznať!
Klientsku zónu si mnohí spájajú s webmi alebo aplikáciami najväčších spoločností na trhu. Prečo sa oplatí mať ju a ktoré cenné výhody viete získať?
Klientska zóna – B2B portál, ktorý vaša firma potrebuje
Ako zarobiť viac peňazí a zároveň zvýšiť pohodlie klientov? V článku sa dozviete, čo je klientska zóna, načo slúži, a aké benefity poskytuje vašej firme.
Klientska zóna – má ju už aj vaša spoločnosť?
V článku sa dozviete, čo je to klientska zóna. Načo slúži, aké sú jej výhody, prečo by ste ju mali mať a ako ju vyhotovujeme my v OBS.
6 dôvodov prečo by mala mať vaša firma KLIENTSKU ZÓNU
Klientske zóny patria k jedným z najväčších pomocníkov mnohých firiem v súčasnosti. Obzvlášť v dnešnej dobe digitalizácie, po pandémii koronavírusu, kedy ľudia začali oveľa viac využívať práve online služby.
8 spôsobov, ako môžete využiť naše služby vo svoj prospech
Premýšľali ste niekedy nad tým, že by ste povýšili svoje podnikanie o niekoľko úrovní a zvýšili svoje príjmy? Spôsobov, ako na to, nájdete na internete veľké množstvo. Len málo z nich je však skutočne účinných. Ak chcete staviť na istotu, máme pre vás tie najlepšie riešenia, ktoré ušetria čas, znížia náklady a zjednodušia celú prácu.